lördag 7 april 2012

Zeb 1 år

 Tiden far fram, vårt 1:a lilla barnbarn
är nu 1 år
 Jaaa, en bad basäng!!
Blir perfekt på soldäck nu i sommar
 En liten bad-delfin...måste ju provsmakas..
 Bobby-car med kärra..tur att föräldrarna har stora ytor :)
 Herr Mus...är du med.....
 Sonens och Zeb´s händer....vart tog de här 26 åren vägen?!
 Havstema på tårtan, båda föräldrarna yrkesfiskar...så...fisk och havsdjur
blir det mycket av i framtiden...
 Tårtan var fylld med hallon och vaniljmousse
Tårtorna är gjorda av konditor
Agneta Antonsen i Strömstad
Efter allt tårt ätande var det dax för tandborstning och sängen

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Vakker liten gutt og nydelig kake! Og det bildet av Johan og Zebs hender var helt herlig :)

Kristina sa...

Men vilken liten sötnos!Underbara bilder och underbara bakverk! Vilken duktig konditor.Vad härligt med två yrkesfiskare!Då försstår jag att ni äter fisk ofta. Jag är själv uppfödd på fisk eftersom jag är uppvuxen vid havet i blekinge men här i värmland är det till skyhöga priser om man vill ha färsk fisk tyvärr.
Bilden med händerna är såå fin. Förstår att du undrar vart tiden tog vägen....den går verkligen i en rasande fart!
Önskar en fortsatt skön helg!
Stor Kram!
Kristina

Vardag och flärd sa...

Så rar lille Zeb är! Vårt första barnbarn fyller 1 år den 17 april och då måste jag ta en bild på hennes och hennes pappas händer, på min blogg ligger hon nyfödd i sin pappas hand. Ja, tiden går och det händer mycket och det är en lycka att få följa sina barnbarn!
Ha det fint!
Kram Eva

lotta sa...

Vilken söt och go kille. Tårtan verkar också söt och god! Haaaaa. ha en fin vecka! Kram Lotta