söndag 19 juli 2009

Loppisfynd


Häromdagen var jag på ett loppis här i Strömstad och gjorde
några riktiga fynd, för allt det här betalade jag bara 300 :-
De blå brickorna målade jag vita och ställde alla kryddor
och en del skafferivaror i inne i skafferiet.
Det blev riktigt bra och ordning på alla kryddburkarna, som
annars lätt far runt på hyllorna :)

Korgstolarna målade jag vita och passade på att sy kuddar
av en gammal trasmatta jag köpte för ett tagsen,för den
betalade jag endast 20 :- och den räckte till 3 kuddar !!
Så nu ska jag bara köpa innerkuddar så blir det kanon bra :))

Vilken tur att det finns loppis !!! :))

Pallen är bara grundmålad, så den ska få lite
mer färg men den ska få stå i badrummet.
Trälådorna ska vi har på vår Cowboyaltan,där
kommer de att passa perfekt :))

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallåå..anar du bor i närheten?!

Så mycket fina fynd sååå...jag hittar aldrig nåt när jag letar..går på fel ställen må hända!!!;))