tisdag 15 september 2009

Vattenkanna och höstljung


I dag har det varit en lång dag, hoppade ur sängen
vid 3, 30, ni läste rätt...3,30
Skulle vara i Västerås kl 9, så med en liten sväng
söder om Vänern för att hämta upp en arbetskamrat
så var vi framme 8,30...


När vi åkte hem besökte vi både
antikaffär,loppis och Ikea, i en antik affär i
Grästorp köpte jag en här fina vattenkannan


Den här ursöta ljungen köpte jag av min dotter som jobbar
som trädgårdsmästare på Nisses växter i Uddevalla


I morgon ska jag visa vad jag köpte på loppis och Ikea....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin ljung du har hittat! Jättefint när det är blandat med olika färger. Passar bra till din nya kanna också!

hemma hos lilla mej sa...

ja det var tidigt uppe.Men sen är man ganska nöjd för man hinner ju med mycket.Loppis Ikea och lite annat smått oh gott.Vad underbara färger i ljungen hur vackert som helst.Passar ju även till nya kannan. Ska bli spännande att få se vad som fick följa med dej hem mera....Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fin vattenkanna och jättefint med ljungen. Tur att man kan förena nytta med nöje när man åker sådär :) Själv brukar jag göra det när jag är iväg på inventeringen.
Ha det gott, kram

Livet på Berget sa...

Det där blev riktigt snyggt! Kul att blanda färgerna så där, det passade verkligen bra. Du ser ut att bo väldigt vackert! Så jätte fint hus!
Må gott!
Kram
/Sara

Cc sa...

Så fint det blev med ljungen och vattenkannen är ett smycke i sammanhanget. Kram

Ulla sa...

Fint med flerfärgad ljung. Kram Ulla