lördag 15 augusti 2009

En hel dag på aktion


I morse hade jag såååå stora förväntningar på dagens aktion,
en riktig gårdsaktion.... rubbet skulle säljas....


Dåligt väder...= mindre publik och motståndare :)
men vilken besvikelse.. knappt några gamla prylar alls !!!


Har letat i många år efter en snygg Kungatavla
svart/vit.... och i dag fanns den där.... och blev min :)))


Passar perfekt i vårt badrum....som nu får ännu
mer lantlig känsla :))) förr hängde man ju kungatavlor
på utedassen.....

Ropade in ett stort bord med iläggs skivor för fjuttiga
100 kronor... ett fynd... som jag ska klura lite på vad jag ska
ha det till....

2 kommentarer:

Viola sa...

Det är bara att gratulera, den hänger ju ju så vackert på pärlspontväggen, ha en fin vecka som kommer, kram

Mamma C sa...

Kul att du tittade in hos mig. Klart du får ta receptet. Vilken tur att du hittade något, tavlan passar ju utmärkt där.
Kram Mamma C