onsdag 25 november 2009

Reklam för vår webshop


Nu i jultider passar jag på... att göra jag lite reklam för min butik :)


Jag har ju en zoobutik mitt i centrala Trollhättan med
en liten webshop för hund...



I webshopen har vi bara det som vi tycker är de
bästa produkterna och som man kanske inte hittar överallt.



Våra ofyllda mjukisdjur är jätte populära, de är
otroligt hållbara går ju lika bra till små barn, då de inte
har några små delar som kan lossna :)

Vi har en frakt på 79:-
Men för er mina bloggvänner, sombeställer något från
webshopen skriv bara i textraden
bloggvän och så er bloggsida, så slipper ni frakten.

Även hunden blir glad över ett paket :)

Ha en fin dag och tack för att ni besöker min blogg

6 kommentarer:

Viola sa...

Här hos dig kanske man skulle ta sig n extra titt till ottogubben, kram

Cc sa...

Vi vågasr inte skaffa paket till våran hund för hon blev så tokig ett år då hon kände lukten å sedan bara morrade hon när det var öppnat men en bra grej för uppfostrade djur vilket min inte är .Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Hihih ja jag ska ta det lugnt hihi stress är inte bra men ja vad gör man. Ja det är ju synd att ni kära vänner inte kan komma och se men vi lovar, vi ska visa er på bloggen sen! Tack för dina fina ord, hoppas också att alla blir nöjda med utställningen. Ha en underbar dag kram

Livet på Berget sa...

Så fina hundgrejor, ska tipsa min kompis som har en hund (Einar).
Ha en bra dag!
Kram
/Sara

bakom berget sa...

Va fint med julskyltningen! Det var stor julmarknad på stan här i Uppsala med en massa kul att se. Men jag hade inte en minut över till att ta mig in till stan. Så skyltsöndan får vänta till nästa år för min del. Va mycket fint du har i butiken. Läckert med rosa halsbandet... Kram från Åsa.

Marine sa...

Hejsan Eva..Dom hundbenen köpta jag av er och mina gillar ju "vita" ben men konstigt nog så rör dom inte dessa 5 som jag köpt hahhaha trista vovvar;)Saknar allt eran lilla tävling på Fidos blogg;)Kram kram