torsdag 5 maj 2011

Mer än full fart

Livet far fram i rekordfart.

Måndag sen fredag dagarna där i mellan verkar bara

försvinna.

Men så är det när man har roligt och trivs med livet.

Grusplanen framför Gårdsbutiken blev riktigt bra, så nu får

det plats 4 bilar och lastbilarna med varor kan vända hyfsat lätt.

De här filtarna från USA har funnits i många år,

men är så snygga.

Jag köpte min första för ca 10 årsedan, den har jag tvättat i

tvättmaskinen många gånger då mina hundar ligger på den

i soffan och de är fortfarande lika snygga och fräscha

Det här är en klar favoritfilt med stående Vorsther.


Nu ser jag framemot helgen, då alla tjejerna på

jobbet kommer hit.

Det blir middag i Strömstad och sen....ja det brukar ge sig.

Söndagen startar vi iallafall med långfrukost,

när sen tjejerna åkt, ska jag ta några

dagar ledigt i vår stuga i Norge.


Full fart mot helgen kära vänner :)





3 kommentarer:

bakom berget sa...

Önskar dig en fin helg! Det låter som om den ska bli trevlig. Kram Åsa.

Livet på Berget sa...

Härligt med full fart. Du låter så glad och nöjd :). Mmmm stuga i Norge nu blev jag lite avis.
Ha det så roligt nu :).
Kram
/Sara

Maria sa...

Vilka underbara filtar. Skulle gärna haft sådana hemma. Hopps du får en fin vecka kramar från Maria