torsdag 29 december 2011

Tyg-bokstäver

Fick en idé här i vintras om att sy bokstäver av mina gamla jeans.

Jeans är ju som bäst precis innan de är så trasiga att

man inte kan ha dem längre.

men att slänga dom..nej...men de kan ju inte bara ligga

i garderoben och ta plats....då föddes ide´n

Tygbokstäver...nu är jag inte så bra på att sy..men jag har ju min vän,

hon är en fena på att sy.

Bokstäverna är ca 40 cm höga så pass hårda att det kan stå.

Så mitt lilla barnbarn har nu sitt namn av mormors gamla jeans.


Om någon vill beställa någon bokstav så hör gärna av er

de kostar 495:-/st

Man får då givetvis ha önskemål om färg/mönster


Ha det fint inför det Nya året

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilket fint "arv" Zeb får av sin mormor!
Kram Eva

Viola sa...

Ville titta in för att önska ett GOTT NYTT ÅR och tacka för ett trevligt bloggår, ha en fin nyårshelg, kram