tisdag 20 november 2012

Det gäller att synas....


Jag och min vän Emma, som driver en frisörsalong,
                                                             har fått så fint erbjudande.


                                         Vi har fått ca 30 kvadrat på Nilssons Bil, som är
en av Sveriges största bilhallar

                                                         Emma har fått en egen salong.


                                                                      Här är hon i full action


Själv har jag fått ett hörn där jag har byggt
ett showroom, där jag visar lite av vad jag säljer


Ja, här står jag och hänger.

                                                  Nilssons Bil firade 40-års jubileum i helgen
                                                           Och det var verkligen en fest !!

Markoolio var där....


Molly Sandén var där...


Och Ronny Håkansson & Andrea Bonde kända från bla X-factory
                                           ( både Ronny och Andrea är nyklippta av Emma)

                                                Så vi hade en jätte rolig helg med en massa
prat med både gamla och förhoppningvis nya kunder


Inga kommentarer: