fredag 14 maj 2010

Manlig tuch


I dag när jag rensade ut det sista ur " projekt butik "
avd 1
så hittade jag lite av kära sambons mc prylar, nu ska
jag bara hitta något passande som jag kan plantera lite
blommor i, så har vi raskt ett stilleben ala ruff, rost och
nostalgi :)


Har fått några frågor om min nya lampa, den har en stomme
och jag har köpt den i min favoritbutik Gräddelin
i Trollhättan.
Nu har vi plastat och börjat sätta upp takplattorna
i det som ska bli en del av butiken, fast den känns
fortfarande låååångt borta.

Japp, så här såg det ut idag kl 14

Ha en fin helg ni alla

3 kommentarer:

Ulrica sa...

Gillar din nya taklampa och de läckra ljusstakarna som du har på köksbordet.

Inget dåligt renoveringsprojekt ni har dragit igång, det kommer säkert bli kanaonbra när ni blir klara

Ha en fortsatt härlig helg

Livet på Berget sa...

Oj så flitiga ni är med ert spännande projekt! Härligt rostiga grejor det där, dem kan man leka med länge:). Så fin lampa!
Ha en bra vecka!
Kram
/Sara

Vintage sa...

Åh vad fint och mysigt det var här hos dig! kramar Susanne