måndag 30 augusti 2010

Inredningsmässa i Oslo


I söndags var jag iväg på mässa i Oslo, den är mycket mindre
än Formex men ligger ju betydligt närmare.
Hittade en del fina saker, bla de här ur snygga gardinerna
i lite tjockare flanell, måste erkänna, ska ha dem själv
de bruna, på mitt kontor.
De kommer att bli ur snyggt !!

Men de här är ett måste för alla, hanledsvärmare i kaninskin, med hål för
tummen, perfekt när man ska jaga, fotografera eller annat som
gör att man inte vill ha hela vantar men varma fingrar.
Passar också som benvärmare, hur snyggt blir inte det i ett
par låga stövlar ?!!
Går att beställa på Gårdsbutiken
ring 0703 205165
Pris 1199:-

Ha en toppen dag ni alla

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

trevlig resa!
hoppas du finner mycke fint..

Kramizz Nilla

vita drömmar och svarta tassar sa...

Hur mysigt som helst...

Ha en bra vecka
kram wivi

Anna tassar in.. sa...

Oj men så roligt att få åka på mässa..och du handledsvärmare är en väldigt bra grej..även om mina är i stickade i ull..

Lantliv sa...

Nu var det ett tag sedan jag var på Formex.....alltid lika kul med mässor....men oj så trött man blir!
Ha en fin vecka,
Visst är min nya bil coool,
kramis Anne-Lee

Livet på Berget sa...

Oj så läckra handledsvärmare! Härligt med mässa. Hoppas det går bra med din butik!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Elsa och Helena sa...

Supersnygga handledsvärmare både till fest och vardags:) Gardinerna kommer att bli så fina!

KRAM Helena