torsdag 3 november 2011

Gårdsbutiken är nu i 2 våningar

Efter att sista barnet hastigt flyttat till the big city of Strömstad,

så har nu även övervåningen på gårdshuset förvandlats till

butik.

Några små söta nissar har flyttat in och sitter nu

och väntar på sina nya hem



Här ett litet smakprov på härligt porslin
från Ib Laursen och Gerbera.

För er som inte känner till, så har vi en butik
i vårt gårdshus, där vi säljer allt man behöver till sin hund
och lantlig heminredning.

Jag har haft så mycket att fixa med, plus att jaktsäsongen
är i full gång, så även hundarna tar mycket av min tid.

Men jag ska nu försöka att få till några inlägg här i bloggen.

Tack till er som besöker mig och skriver små söta kommentarer,
jag blir lika glad varje gång, stor kram till er.

Full fart mot helgen :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh va glader jag blir, en våning till på världens gulligaste gårdsbutik :).Kommer en sväng till dig i morgon.
Kram
Camilla på Håve

Cc sa...

Å vilka söta nissar. Kram