tisdag 20 mars 2012

Reportage för inredningstidning

 Härom dagen var ett litet team av stylister och fotograf
här och fotade på altanen som är runt Gårdsbutiken
 De hade med sig en mängd härlig inredning och använde
också en del av våra saker
 Våra hundar tycket Gudrun och Pernilla passade bra till temat
och färgerna, så vår Saaga fick vara med på ett hörn
 Att det här jobbet skulle vara glamoröst ?
Tror jag försvann med de här dagarna ...det var svinkallt
och som vanligt här på Västkusten så blåste det.
 Maten var allt annat än glamorös...men vi blev så sugna på grillkorv
när brasan brann så fint i eldfatet....tjejer..jag lovar..nästa gång ni kommer
blir det bättre mat ;)
Uddevallare, korvbröd och senap...som sköljdes ner med CocaCola

Jag fick en helt fantastisk present....kärlek vid första
ögonkastet...blev faktiskt kär för flera år sedan...
då jag såg "honom" i ett reportage gjort av Pernilla.
Nu står han så fint i min hall....vill se ?

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Du må huske på å si ifra når og hvor dette blir publisert, jeg må kjøpe :)
Og ja, vi vil se han som står i hallen din :)

Mita sa...

Va har du fått en extra Trond :))
/Mita